Knot on Hands NL/DE/BE

Concrete

Tři atletická těla, tři způsoby pohybu a oslnivé možnosti.

so 16. 11. 19:30 200 — 1780 Kč

Akrobatické trio Knot on Hands vytváří díla na základě čistě fyzikálního výzkumu. Tři atletická těla, tři způsoby pohybu a oslnivé možnosti. Pohyb překypující potenciálem a hledání dokonale vybroušeného drahokamu. Performance jako čokoládový bonbon, který neodhaluje svou náplň, pečlivě zabalený dárek, jehož tvar nelze uhodnout, dějem hnaný příběh, který nemá konec.

Zbrusu nové představení CONCRETE, které vznikalo mimo jiné i během rezidence na Jatkách78, pracuje se třemi způsoby pohybu. Organická kapitola s názvem Roll (Rolování) rozvíjí pocit kontinuity a vývoje, kdy jeden pohyb plynule přechází v druhý a rezonuje s proměnlivou povahou života. Rytmická a dynamická kapitola nazvaná Weave (Tkaní) je vizuální podívanou, kde se tři těla proplétají a vytvářejí živé obrazy, harmonické a expresivní. Závěrečná kapitola Stay (Zůstat) popírá zákony gravitace a vytváří nezrušitelné pouto mezi akrobaty a stěnou, které ohýbá a popírá perspektivu. Touto trilogií Knot on Hands znovu a znovu uvádějí do pohybu mechanismus, který je v podstatě nekonečný.

Knot on Hands je holandsko-německo-belgické akrobatické trio, které tvoří Britt Timmermans, Mario Kunzi a Tijs Bastiaens. Vznikli v roce 2017 a snaží se posunout partnerskou akrobacii novým směrem, kde hlavní důraz spočívá ve fyzickém propojení tří těl. V něm nacházejí společný základ, z něhož vycházejí při tvorbě inovativních cirkusových kusů.

Délka představení
55 min.
Vhodné od
6 let
Jazyk
Bez jazykové bariéry
Premiéra
1. 12. 2023

Tvůrci & obsazení

  • Koncept a režie Knot on Hands
  • Účinkují Britt Timmermans, Mario Kunzi, Tijs Bastiaens
  • Dramaturgie Piet van Dycke
  • Vedoucí projektu Cahit Metin
  • Produkce Peggy Loch
  • Hudba Roman Naef, Florestan Berset
  • Světelný design Cahit Metin
  • Rezidence Werkplaats Diepenheim, Leeraum.offen, Circuskapel
  • Za podpory Performing Arts Fund NL, Amsterdam Fund for the Arts, Werkplaats Diepenheim, CirkLabo, This is not a circus