Tomáš Dianiška často kouká na filmy a pak si o nich dlouze povídá. Režírující herec nemá rád konflikty a tak se poslední dobou věnuje ve volném čase boxu. Napsal 31 divadelních komedií a každá z nich je lepší než ta předchozí. Obdivuje estetiku 90. let a hudbu kapely Backstreet boys. Tomáš Dianiška je režisér, herec a dramatik. Můžete ho znát z jeho působení v Divadle F. X. Šaldy v Liberci a nebo od roku 2014 z Divadla pod Palmovkou.
Z divadelní zkoušky se může stát improvizace, a naopak improvizace se může stát divadelní zkouškou. Hranice připraveného a spontánního se vytrácejí.
S Režisérem se dostaneme do zranitelné situace. Ten běžně nerežíruje před diváky a my jsme zvyklí naopak pracovat bez autority. Nikdo z nás neví, co může od druhého očekávat. Spolu s námi nahlédněte do zákulisí a tvůrčích procesů dané osobnosti. V téhle hře není jasné, kdo píše pravidla ani jaká vůbec jsou natož kdo je zrovna na tahu.
Chceme ztělesnit práci režiséra, který je běžně „neviditelný“. Dokážeme si zachovat vlastní autentičnost a spontánnost a vejít se zároveň do mantinelů jím nastavených? Touto sérií chceme poukázat na paradox naší tvorby, tedy (ne)možnost režírovat inscenaci improvizovaného charakteru. Dokážeme konfrontovat naše improvizační schopnosti s novým a neznámým?