Z divadelní zkoušky se může stát improvizace, a naopak improvizace se může stát divadelní zkouškou. Hranice připraveného a spontánního se vytrácejí.
S Režisérem se dostaneme do zranitelné situace. Ten běžně nerežíruje před diváky a my jsme zvyklí naopak pracovat bez autority. Nikdo z nás neví, co může od druhého očekávat. Spolu s námi nahlédněte do zákulisí a tvůrčích procesů dané osobnosti. V téhle hře není jasné, kdo píše pravidla ani jaká vůbec jsou natož kdo je zrovna na tahu.
Chceme ztělesnit práci režiséra, který je běžně „neviditelný“. Dokážeme si zachovat vlastní autentičnost a spontánnost a vejít se zároveň do mantinelů jím nastavených? Touto sérií chceme poukázat na paradox naší tvorby, tedy (ne)možnost režírovat inscenaci improvizovaného charakteru. Dokážeme konfrontovat naše improvizační schopnosti s novým a neznámým?
Alice Neliss
Režisérka a scenáristka, která původně vystudovala anglistiku a hru na flétnu, až pak FAMU. Začínala s dokumenty pro Českou televizi. Prorazila ceněným filmem Tajnosti, který získal Českého lva. Dále režírovala filmy jako Revival nebo Perfect Days. Ani divadlo jí ale není neznámou. Na Štědrý den nevaří, jen se u nich doma soutěží o nejlepší bramborový salát.